wtorek, 9 lipca 2019

Jak ekspresowo wykonać magnes na lodówkę? Kurs na recyklingowego shaker boxa.



Witajcie. 
Jakiś czas temu w sklepach pojawiły się jogurty z podwójną przykrywką, w której znajduje się posypka, jakieś wiórki czekoladowe, bądź też inne dodatki, które wsypuje się do jogurtu. Przyznam się szczerze, że dość często kupuję te jogurty i nie raz zachodziłam w głowę, co z takich przykrywek można wyczarować :) Nie lubię bowiem wyrzucać "kreatywnych" materiałów. Oczywiście moje dzieciaki zajęły się nimi bardzo kreatywnie pozostawiając mi jedynie jedną sztukę, która notabene okazała się niedoskonała - w jednym miejscu wgnieciona, w innym przebarwiona. Pomyślałam sobie, że nie stoi to na przeszkodzie, żeby coś na próbę z tego wyczarować. I tak oto powstał przestrzenny magnes z motywem shaker boxa. 
Jako, że magnes robi się expresowo - myślę, że sprytna osoba ogarnie go w ciągu 20-30 min postanowiłam podzielić się z Wami kursem na jego wykonanie. Myślę, że moja dzisiejsza propozycja jest tym bardziej atrakcyjna, że powstała z recyklingu, a eco mamy teraz w modzie :)

Potrzebujemy:


➤pokrywkę po jogurcie ➤biały karton ➤kostki 3d ➤papier ozdobny do wycięcia dna wieczka ➤motylki (ja swoje wycięłam z papieru scrapowego firmy Mintay)
➤ papeteria do shaker boxa (ja swoją wycięłam dziurkaczem i wsypałam do słoiczka) ➤wykrojnik serwetka i koło (wielkości takie by ładnie weszły na wieczko) ➤klej ➤nożyczki ➤magnes ➤wstążka ➤perły i perełki samoprzylepne (okazało się w trakcie, że będą potrzebne, zabrakło więc ich na moim zdjęciu)
Oczywiście jeśli ktoś nie ma wykrojnika to zamiast serwetki może odrysować kółko i też będzie to fajnie wyglądało.

Wykonanie

Za pomocą wykrojnika wycinamy serwetkę większą średnicą od przykrywki, a w jej środku otwór w kształcie koła, tak by wszystko ciasno przylegało do ścianek przykrywki.


Z papieru ozdobnego wycinamy spód pudełeczka. Pamiętajmy, że ono wokół ma takie jakby ranty i to do nich właśnie będziemy przyklejać papier. Ja wybrałam papier Studio Light, którego kawałek pozostał mi z jakiejś kartki i doskonale wpasował się w mój dzisiejszy projekt. Do wyciętego koła za pomocą kostek dystansowych przyklejamy motyle (ja swoje po brzegach pociągnęłam delikatnie czarnym cienkopisem, ażeby się odbijały od całości).


Do wieczka wsypujemy wyciętą wcześniej papeterie (kwiatki i motylki można zastąpić brokatem, drobnymi kuleczkami lub papierem pociętym na malutkie paseczki) i całość przyklejamy do przykrywki.




Do rantów przyklejamy serwetkę z wyciętym otworem.


Ścianki przykrywki owijamy wstążką i zawiązujemy kokardę,
a niedoskonałości masujemy perełkami samoprzylepnymi.


Jako, że spód przykrywki ma wspomniany wcześniej rant musimy brzegi po prostu odciąć od dołu i wyrównać z papierem. Do tak powstałego pudełeczka przyklejamy magnes.
Na zewnętrznej stronie przykrywki przykleiłam jeszcze motylka i dodałam kilka kropeczek za pomocą perełek Nuvo.
Magnes GOTOWY.


Mój już zagarnęła córka i dumnie pyszni się przytrzymując jej dyplom z tańców.


Trudne? Chyba nie!
Za to ekspresowe w wykonaniu i efektowne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie.

Użyte materiały:

 WYKROJNIK CREALIES CLNestXXL 84 - KOŁA


Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz