piątek, 25 października 2019

PROSTO Z LASU

Cześć ✌
Jesteście ciekawi, co dziś dla Was przygotowałam?
Sama byłam ciekawa co mi z tego wyjdzie :)

Jak zabierałam się za projekt, zapowiadało się zupełnie inaczej...
Ale to będziecie mogli zobaczyć na filmie :)

Zaczęło się do pomalowania pracowni, a skończyło na tym, że mam piękne jesienne pudełeczko :)

Ale po kolei... W projekcie użyłam małej puszki po farbie, która została właśnie po malowaniu. 
Odcisnęłam sobie stempel sylikonowy ze wzorem drewna w masie  light i powycinałam deski. Teraz już wiem, że przed przyklejaniem powinnam zagruntować puszkę, aby masa dobrze się trzymała, lecz oczywiście chciałam sobie drogę skrócić, co skutkowało ponownym przyklejaniem desek w kilku miejscach :)

Na szczęście sytuacja została opanowana...
Po wyschnięciu wzięłam się za malowanie i tym razem użyłam do tego ciekłej patyny, brązowy fluid, efekt mchu i mgiełki. 

Całość ozdobiłam kompozycjami z mchu, żołędzi, wycisków z masy oraz kwiatów z foamiranu..
I oto co powstało ❤❤❤










Jeśli projekt Wam się spodobał, dajcie znać. 
A jeśli jesteście ciekawi, jak powstał, przygotowałam dla Was film na You Tube - wskakujcie



Materiały, jakich użyłam to:

            


Do zobaczenia przy następnym projekcie 






6 komentarzy: