czwartek, 14 listopada 2019

Trochę lata w jesienną pluchę.


Witajcie.
Nie wiem czemu, ale marka Craft Passion kojarzy mi się wiecznie z wykrojnikami komunijnymi. Fakt ten wbiłam sobie jakoś do głowy i wyjść z żadnej strony mi nie może.
Wiem, że obecnie bliżej mamy do świąt Bożego Narodzenia niż do Komunii, ale dzisiaj będę właśnie inspirowała dla Was w tym klimacie. Kto bowiem powiedział, że nie można pokazywać inspiracji komunijnych w listopadzie? Pudełko, które Wam dzisiaj pokarzę utrzymuje się w fioletowej kolorystyce - czyli takiej którą lubię, aczkolwiek rzadko takie kolory widujecie w moich pracach.
Kwiatuszki, które widzicie wykonałam sama. Do farbowania papieru czerpanego używam głównie mgiełek, tym razem postawiłam na farby akwarelowe, które znalazłam w biurku mojej córki. Muszę przyznać, że udało mi się uzyskać dosyć ciekawy efekt. 






Użyte materiały


Znalezione obrazy dla zapytania marianne design kokarda wykrojnik
    W tym tygodniu w naszym sklepie pojawiło się mnóstwo NOWOŚCI. Musicie koniecznie odwiedzić nasz sklep.

Pozdrawiam



1 komentarz: