piątek, 8 listopada 2019

Urodzinowa skrzyneczka

Hej, hej ✌
Poinspiruję Was dziś troszkę😁
Przedstawiam Wam moją skrzyneczkę na wino w niebieskim odcieniu.
Jak wiadomo, tematem przewodnim są, foremki i masy plastyczne.
Dla mnie to cudowna wiadomość, ponieważ bardzo często używam ich w swoich pracach.

Tak jest i tu większa ilość zdobień skrzyneczki to właśnie wyjęte z foremki wyciski z masy. 
Ostatnio bardzo często używam Frimo light 👌
Cała skrzynka pomalowana jest piękną niebieską farbą z dodatkiem turkusowej mgiełki.
 W zdobieniach znajdziecie także sztuczne kwiaty oraz kulki 3d.
 Całość pobielona gesso prezentuje się właśnie tak:






Mam nadzieję, że praca Wam się spodoba.
Ciekawa jestem, jak często Wy używacie wycisków w swoich projektach. Koniecznie dajcie znać  ❤❤❤

Materiały, jakich użyłam:

  MASA PLASTYCZNA FIMO AIR LIGHT 250G WHITE 8131-0    

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz