piątek, 22 listopada 2019

Zimowa ramka

Dzień dobry ✌✌💐💐
Mamy w tym tygodniu dowolność w inspiracji, 
więc pokusiłam się o przygotowanie projektu, który wykorzystamy do tworzenia naszej mediowej kartki.

Będziemy ją tworzyć za tydzień w piątek, podczas transmisji na żywo jak zwykle.

Ramka powstała, bo chciałam Wam przybliżyć, z czym będziemy mieć do czynienia 😀💪👌

Wykonałam ją na płótnie, które wcześniej rozcięłam i odwróciłam.
Choinkę i prezenty zrobiłam ze swojej starej bluzki z dodatkiem metody powertex. 
Cała reszta to media takie jak mgiełka farby metaliczne a na końcu gesso. 
Nie będę się rozpisywać co do materiałów, bo wszystko zobaczycie na dole w opisie i na filmie 😀💪👌👇

Tak, przygotowałam dla Was film, w którym wszystko jest...

Chciałam, abyście wiedzieli, czego będę używała, tworząc kartkę, podczas naszego spotkania...

Pamiętajcie, że wszystko idzie czymś zastąpić, a dla mnie najważniejsze będzie wspólnie z Wami usiąść i kreatywnie spędzić czas...❤❤❤

Zdjęcia pracy prezentują się tak:




A Tu Film 😀💪👌👇:



Materiały, jakich użyłam:

PASTA ŻELOWA PENTART HEAVY BODY GEL 100ML MATTE            

Mam nadzieję, że praca Wam się spodoba i będziecie ze mną na żywo 29.11 o 21:00
gdzie będziemy tworzyć taką właśnie mixed mediową kartkę świąteczną.

Dajcie znać :)
Pozdrawiam,
Karolina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz