czwartek, 5 grudnia 2019

Stroik bożonarodzeniowy z kwiatami z foamiranu


Witajcie.
Foamiran to jeden z materiałów, który spędza mi sen z powiek. Był czas, że szalałam na jego punkcie i kupowałam dziesiątki arkuszy w różnych kolorach. Zapał jednak szybko minął, a pianka została. By móc z nią pracować trzeba potrafić to robić. Ja szybko się przekonałam, że bliższy memu sercu jest papier. Pianka jest nie na moje nerwy. Nie mam sił po tryliard razy zwijać i rozwijać płatków kwiatów, aczkolwiek kwiaty z pianki są przepiękne i bardzo mi się podobają. Zazdroszczę więc osobom, które je wykonuje przede wszystkim cierpliwości i samozaparcia. Skoro za chwilę będziemy świętować, w zasadzie do świąt zostało już niewiele czasu, postanowiłam że przygotuję stroik z kwiatami z foamiranu, ale zimnego :) Nie będę ryzykowała odciskami na paluchach.






Użyte materiały:






Pozdrawiam serdecznie








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz