czwartek, 19 grudnia 2019

Pudełko pachnące świętami

Ufff... święta tuż, tuż...
Ten rok dał się zapewne wielu z nas we znaki. U mnie był on wypełniony pracą i nowymi obowiązkami, których ciągle przybywa. Był rokiem wielu zmian zwłaszcza w życiu zawodowym. Był też rokiem, w którym spełniło się moje jedno z największych marzeń -  w końcu mam nową kuchnię. W zasadzie to pomimo tylu obowiązków i życia na wysokich obrotach, to nie mogę narzekać. Wszyscy jesteśmy zdrowi - a to najważniejsze (tzn. prawie bo mnie rozłożyło). Cóż mogę zatem powiedzieć?! Żeby nie było gorzej jak jest teraz byłoby super. Tego również Wam życzę.
Ostatnio miałam przyjemność wykonania pudełeczka z podziękowaniami i życzeniami świątecznymi dla burmistrza naszego miasta. Napociłam się przy nim, co niemiara ;) Pudełko jest bardzo proste i pachnie świętami. Zamieściłam w nim bowiem anyż i cynamon:)











Życzę Wam, aby te święta były wyjątkowe, spędzone z tymi których kochacie i którzy są Wam najbliźsi. Nie ważne, że firanka nie uprana, a okno nie umyte. Ważne, że razem.
Wesołych Świąt.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz