piątek, 6 grudnia 2019

Zakręcona bombka

Dzień dobry, dzień dobry
Witam Was w ten wspaniały dzień <3 
Mam nadzieję, że Mikołaj hojnie obdarzył Was przydasiami :)

Ja też mam dla Was mały prezent, 
bo specjalnie na tę okazję przygotowałam bombkę.
Jest zrobiona od podstaw, 
a jeśli projekt Wam się spodoba, zrobimy go podczas naszej kolejnej transmisji na żywo 13 grudnia o 21:00

Zakręcona bombka w stylu Shabby Chic
prezentuje się tak:





Do stworzenia bazy użyłam, kreatywnej pianki, pomalowałam metalicznymi farbami, obsypałam brokatem, do tego kwiatki, trochę koralików, sznurek i gotowa :)

A, że w tym tygodniu tematem przewodnim jest foamiran, 
postanowiłam poszaleć i trochę kwiatków umieścić w projekcie...

Dajcie znać czy chcielibyście zrobić ze mną taką bombkę na żywo, czy mam wymyślać jednak coś innego...

Materiały, jakich użyłam:

      

Czekam na Wasze komentarze.
Pozdrawiam i do zobaczenia w następnym projekcie :)


Karolina




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz