piątek, 28 lutego 2020

Kartka zapakowana w Torebkę

Dzień dobry moi kochani 
W tym tygodniu inspirujemy Was w temacie pudełek.

Ja na tę okazję przygotowałam mediowo scrapowy zestaw.

Możecie dziś oglądać kartkę i specjalnie dla niej przygotowaną 
w ramach opakowania torebkę :)

Jest to jeden z kolejnych warsztatowych projektów, więc jeśli się Wam spodoba,
bądźcie ze mną na żywo już dziś o 21 na fanpage
gdzie będziemy tworzyć mediową kartkę a pod koniec usłyszycie właśnie o tym warsztacie :)

A tak prezentuje się zestaw :)








Dziś jest także szczególny dzień, ponieważ jest to moja ostatnia inspiracja 
na blogu Od A do Zet.

Chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować 
za liczne odwiedziny i wszystkie komentarze.
Jestem Wam bardzo wdzięczna!

Bardzo się cieszę i dziękuję, za możliwość bycia częścią tego zespołu <3

Pozdrawiam bardzo serdecznie

materiały, jakich użyłam:

    

1 komentarz: