czwartek, 20 lutego 2020

Dziewczęce zaproszenia komunijne


Dzień dobry,
u mnie sezon komunijny jest już w pełni. Korzystając z ferii nadrabiam wszystko, co mogę, żebym później nie musiała się patrzeć na kalendarz i goniące mnie terminy. Miałam nadzieję, że dzisiaj uda mi się pokazać Wam mój nowy projekt wielkanocny, jednak nawet nie zdążyłam do niego przysiąść. W tym tygodniu podobnie zresztą jak w poprzednim sięgnęłam po papiery od Galerii Papieru, arkusze z kolekcji Świeżo malowane oraz Pastelowy Kapuśniaczek, który jest już chyba hitem-jest to bowiem jedna ze starszych kolekcji tej firmy, która jest ciągle na czasie. Może dlatego, że pasuje dosłownie na każdą okazję bez wyjątku.
Zaproszenia choć złożone z wielu elementów, są skromne, czyli idealne na uroczystość jaką jest Pierwsza Komunia Święta.

Wszystkich zaproszeń powstało około 30 sztuk, pokazuję jednak tylko kilka z nich, więcej trudno byłoby sfotografować :)












Tymczasem w sklepie czeka na Was mnóstwo NOWOŚCI...
Musicie to zobaczyć ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz