niedziela, 9 lutego 2020

Magda Kam gościnnie

Witajcie w niedzielę!

Zapraszamy Was na spotkanie z Magdą Kam,
która zwyciężyła nasze 
#50 wyzwanie "Pomarańczowe BINGO"

Jej zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ.


Witam serdecznie! 
Jest mi niezmiernie miło, że mogę zaprezentować swoją inspirację na blogu sklepu Od A do Zet. 

Mam na imię Magdalena, a w sieci tworzę jako Magda Kam. Moje prace możecie znaleźć na Instagramie @magdakamcreates oraz na blogu Magda Kam Scrap.

Przygotowałam na dzisiaj layout w stylu steampunk w technice mix media. 
Jako bazę wykorzystałam sklejone okładki, które zostały mi po bloku technicznym, natomiast do zrobienia ciekawej tekstury użyłam wytłoczek po tekturkach trybikach. U mnie nic się nie marnuje, wiele rzeczy zyskuje drugie życie.



Layout pomalowałam farbami akrylowymi w kolorach turkusowych oraz brązowo-brunatnych z zestawu Efekt Rdzy Pentart. Całość przetarłam białym gesso nakładając je delikatnie suchym pędzlem. 


Motylki do dekoracji wycięłam z arkusza do wycinania z kolekcji Industrial Romance ScrapBoys.
Na koniec dodałam napis, chlapania i kilka kryształków.





Dziękuję serdecznie za odwiedziny.
Pozdrawiam, Magda Kam

Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz gratulujemy wygranej.
Zapraszamy do udziału w kolejnych naszych wyzwaniach.

Wszystkim przypominamy o trwającym
do udziału w którym serdecznie zapraszamy!!!

1 komentarz: