czwartek, 12 marca 2020

Ramka na zdjęcia

Witajcie :)

Powoli kończymy tydzień z zawieszkami i charmsami, więc i ja coś przygotowałam z tej okazji.
Jest to ramka na zdjęcia zakupiona kiedyś w jednym z popularnych sklepów z różnościami.
Postanowiłam, że pozostawię ramkę w białym kolorze.
Zagruntowałam bazę bezbarwnym gesso, następnie przez maskę z motywem kwiatowym nałożyłam pastę strukturalną. 
Po wysuszeniu jej nagrzewnicą, wzór pokryłam woskiem.
Następnie zabrałam się za układanie kompozycji kwiatowych w elementów wyciętych z arkusza papierów.
Kolekcja, która wzięłam na warsztat to Nice Moments od Scrap And Me. 
Na koniec - wisienka na torcie - urocza zawieszka w kształcie sukienusi.
Zobaczcie jak się prezentuje :)











Produkty ze sklepu, których użyłam:


Pozdrawiam, Marta :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz