czwartek, 13 sierpnia 2020

Narzędzia, które są przedłużeniem prawej ręki Małgosi

Witajcie kochani,

ten tydzień poświęcamy ulubionym narzędziom. Szczerze powiedziawszy trudno jest mi wybrać coś konkretnego, gdyż każde narzędzie w mniejszym czy większym stopniu jest przydatne. Na pierwszym miejscu postawiłabym na mojego różowego "potwora" czyli maszynkę Nellie's Press Boss, bez której nie wyobrażam sobie mojego hobby :) 

Skoro jesteśmy przy maszynkach, trudno jest pominąć wszelkiego rodzaju wykrojniki oraz foldery do wytłaczania. Niestety wiele wykrojników posiada drobne elementy i ażury, które po wycięciu trzeba po prostu wyjąć z wycinanki. Tutaj z pomocą przyjdzie Wam narzędzie do czyszczenia wykrojników, bez którego w ogóle się nie ruszam. Wystarczy dosłownie chwila, by wykrojnik i wycinanka były czyste.

Kto obserwuje moją twórczość na pewno wie, że często w moich pracach pojawiają się kwiaty, które samodzielnie wykonuję. W formowaniu płatków pomagają mi dłutka kulkowe drewniane oraz metalowe.



Kolejnym, bardzo ważnym i zarazem niezastąpionym narzędziem w mojej pracowni jest również pistolet z klejem na ciepło, za pomocą którego przyklejam większe elementy w tym kokardy zarówno te papierowe jak i materiałowe.



Mogłabym wymieniać tak jeszcze długo, gdyż tak jak wspomniałam wcześniej każde narzędzie mniej lub bardziej jest przydatne. Są narzędzia których używamy bardzo często i bez których nie wyobrażamy sobie swojej pracy, są też narzędzia używane od czasu do czasu, ale równie niezastąpione i ułatwiające pracę.
Przy użyciu wspomnianych narzędzi powstało takie oto pudełko ślubne ;)






Użyte materiały

   


Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz