niedziela, 9 sierpnia 2020

Violetta gościnnie

Witajcie!

Dzisiaj zapraszamy Was na spotkanie z Violettą (Scrap-kartki),
która zwyciężyła nasze #56 wyzwanie "Wianek".
Zwycięską pracę możecie zobaczyć tutaj.


Dzień dobry Kochani

Jest mi niezmiernie miło, że mogę u Was gościć.

Mam na imię Violetta, a swoje prace prezentuję na FB pod nazwą Smykałka.
Odkąd sięgam pamięcią zawsze czułam potrzebę tworzenia i coś tam "wychodziło" spod moich rąk. 
Uwielbiam sznurek i papier. Wyplatanie makram i  tworzenie kartek to coś co mnie relaksuje i daje poczucie wolności. 

Cały czas wzbogacam swój warsztat o nowe "przydasie" - czasem kosztem nowych butów lub torebki.


 Nie wiem czy mam jakiś styl w tworzeniu moich prac - moim zdaniem raczej trudno go zdefiniować.
Nieustannie się uczę i doskonalę obserwując poczynania wszystkich uzdolnionych Scrapowiczek.
Najbardziej lubię  kompozycje wielowarstwowe.
Ostatnimi czasy pokochałam wycinanki i format DL. Coraz śmielej przemycam do moich wytworów również mixed media, które uwielbiam, ale nadal czuję przed nimi respekt.


Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę, która jest podziękowaniem dla osoby udającej się na zasłużony odpoczynek. 


Bazę kartki wykonałam samodzielnie z bloku technicznego A3.
W związku z tym, że przyszła Pani emerytka kocha kwiaty – jest ich tutaj duża dawka. 


Do uzyskania klimatu bajecznego ogrodu posłużyła mi kolekcja  papierów ScrapAndMe - Nice Moments


Oczywiście przemyciłam troszkę białego gesso i brokatu.



 
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obserwowania mojej strony.



Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz