niedziela, 20 września 2020

Violetta gościnnie po raz drugi

 Witajcie!


Zapraszamy Was dzisiaj na kolejne spotkanie z Violettą,
która zwyciężyła nasze #57 wyzwanie "dla Taty".

Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ.

Violettę już znacie, bo zwyciężyła również nasze #56 wyzwanie.
Jej gościnny post możecie zobaczyć TUTAJ.


Hej!
Miło mi, że powtórnie mogłam "wpaść" do Was  z gościnną inspiracją.
Tym razem jest to kartka w jesiennych kolorach, z dawką pozytywnych myśli - dla młodego mężczyzny wkraczającego w dorosły świat. 


Papiery Craft O’Clock - F07 Age of Technology oraz dodatki okazały się strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o stworzenie męskiego  klimatu. 



Do tego tuszowanie, gaza, sizal, który uwielbiam i warstwy. 





Myślę, że pomimo obaw, które zawsze towarzyszą mi przy tworzeniu męskich projektów - podołałam.
Kto ma ochotę: zerka i podgląda 😄




Buziaki dla wszystkich – pozdrawiam -Viola


Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


2 komentarze: