piątek, 27 sierpnia 2021

Narzędzia z którymi moja praca staje się dużo łatwiejsza.

  Witajcie,

w tym tygodniu omawiamy ulubione narzędzie, czyli takie bez których nie wyobrażamy sobie naszej pracy. Tak na prawdę ciężko jest wybrać, te których nie można zastąpić innymi. Szczerze mówiąc mam wiele takich, które mogę zaliczyć do ulubionych, wiele z nich zostało już też zaprezentowanych przez dziewczyny z naszego DT. Kto choć trochę zna moje prace na pewno wie, że uwielbiam warstwy i kwiaty - które wykonuję najchętniej samodzielnie. Warstw nie byłoby bez serwetek. Moje ulubione to serwetki firmy Craft@You. Istnieje trzy powody dzięki którym je uwielbiam. Pierwszy - świetna jakość - wszystko wychodzi elegancko, nie trzeba poświęcać wiele czasu na wydłubywanie ażurów. Drugi - oryginalne wzory. Trzeci - CENA! Są bardzo tanie, dzięki czemu mogę pozwolić sobie na więcej wzorów przy jednych zakupach :)

 
 

A jak już pojawi się problem z ażurami, co na prawdę zdarza się rzadko to z pomocą przychodzi mi super przyrząd do czyszczenia wykrojników, bez którego obecnie nie wyobrażam sobie pracy z maszynką i wykrojnikami.




Skoro mowa o warstwach to nie sposób również pominąć różnego rodzaju dodatków, które należy wyciąć nożyczkami. Może się zdziwicie, a może nie ale ja wszelkiego rodzaju elementy wycinam dużymi nożyczkami, mniejszymi zupełnie mi nie idzie ;) Wypróbowałam nożyczki wielu firm, ale najbardziej do ręki przypadły mi nożyczki firmy Tetis, może nie należą do najtańszych, ale na prawdę warte są swojej ceny ;)





Skoro jesteśmy już przy wycinaniu to w ostatnim czasie bardzo dużo korzystam z nożyka do tapet, dzięki któremu wycinam dekoracje okienne do szkoły, w której pracuję ;)


 




Jak sami widzicie, dzięki takiemu nożykowi przy w miarę wprawnej ręce można wyciąć nawet najmniejsze detale.


To tylko część narzędzi dla mnie niezbędnych. Nie będę powtarzała tego, co już było. Na pewno Wy również jesteście w stanie wymienić te, które są Wam najbardziej przydatne. Są takie które możemy zastąpić, niektóre jednak są niezastąpione, tak jak np. pistolet klejowy. Istnieje wiele firm produkujących ten przedmiot jednakoż niezależnie od tego myślę że każda scraperka ma go w swoim warsztacie ;)




Życzę Wam udanego weekendu. Korzystajcie z  ostatnich dni wakacji.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz