piątek, 6 sierpnia 2021

Dziecięcy łapacz w wersji mini

Witajcie,

jak już wiecie w tym tygodniu skupiliśmy się na kolorze czerwonym. Nie wiem jak Wy, ale ja prawie w ogóle nie tworzę w tym kolorze, unikam go jak ognia, gdyż wydaje mi się ostry i powiedziałabym wręcz "wulgarny". Myśląc o czerwieni od razu miałam przed oczami kartki w kształcie gorsetu i "cycaste" panie machające nogami. Teraz jak na to patrzę wiem, że bardzo się myliłam - czerwień bowiem jak i inne kolory ma swoje odcienie, może być bardzo mocna, ale również i delikatna, wręcz nawet pastelowa. I właśnie takiego koloru czerwonego użyłam do wykonania mojej dzisiejszej inspiracji. Łapacz niby zwyczajnie prosty, a spędziłam nad nim dość dużo czasu, chyba właśnie wszystko przez tak mało lubiany przeze mnie kolor.



 

Użyte materiały  

 
 
Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz