wtorek, 31 maja 2016

Ulubiony papier

Tematem inspiracji w tym tygodniu jest  ulubiony papier. Problem w tym, że pojęcie "mój ulubiony papier " zmienia się wraz z upływem czasu i wypuszczaniem na rynek nowych kolekcji. Powiem tak: jeżeli mam do wyboru papiery różnych firm, to prawdopodobieństwo, że sięgnę po produkty UHK Gallery jest prawie 100- procentowe!



 Jeżeli chodzi o wzór, to maniacko wręcz nabywam papiery z motywem desek - niezależnie od producenta. Po prostu jestem od tego motywu uzależniona.

 Od czasu do czasu kupuję sobie również po jednej sztuce różnych "zagramanicznych" firm z bardzo niszowymi wzorami i odkładam je na później, podziwiam i kombinuję co by tu z nich poczynić, a papiery czekają na swoją kolej.


Od czasu do czasu zakochuję się w jakimś konkretnym arkuszu i kolorze, i widać to w moich pracach. Aktualnie jestem w "okresie miętowym".


Jednym z takich miłosnych przypadków jest kolekcja papierów marki dpCraft - Tenderness. Aktualnie nie mamy ich w sklepie, ale z pewnością się znowu pojawią, bo są rozchwytywane.
Najczęściej używam papierów marki: UHK Gallery, Studio75, dpCraft, Lemoncraft

Bardzo podobają mi się papiery marki Bo Bunny, ale dostępne są w niewielu sklepach i niestety drogie.






Do wykonania kartek użyłam materiałów i narzędzi z naszego sklepu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz