piątek, 13 maja 2016

Bardzo cukierkowe zaproszenia urodzinowe


Witajcie.
W zeszłym tygodniu z przyczyn zdrowotnych Was zaniedbałam.
Dziś jednak jestem. Moja dzisiejsza inspiracja dla Was choć duża "objętościowo" będzie prosta, ale za to bardzo elegancka.
Będzie też bardzo cukierkowo i dziewczęco.




Swoje zaproszenia wykonałam na bazach firmy ECO Scrapbooking, czyli zupełnej nowości w naszym sklepie. Co mogę o nich powiedzieć?! Myślę, że przede wszystkim to iż ich cena jest bardzo atrakcyjna - jedyne 30 gr za sztukę. Mało tego są dostępne w bogatej kolorystyce, a ich wielkość to 15x15 cm.



W mojej inspiracji bardzo ważny był również papier, gdyż to on nadaje charakteru i delikatności całości. Poszłam w róż, który połączyłam z kraftem. Przyznam się szczerze, że bardzo długo myślałam nad papierami, w końcu jednak wybrałam arkusz firmy  UHK Gallery z kolekcji Celebration  - KWIECIEŃ.
Jest to papier w kolorze bardzo delikatnego, pudrowego różu, czyli idealnie taki jakiego szukałam. Połączyłam go z papierem kraftowym firmy PakaMaka. Wszystkie brzegi zaś potraktowałam tuszem z serii Distress Ink Mini Pad.






Ażurowe serce, które zajmuje centralną część kartki i stanowi jej jedną z głównych ozdób wycięłam wykrojnikiem firmy Joy.





Tak na prawdę to zaproszenia mogłyby już nie mieć dodatkowych ozdób - sam bowiem wykrojnik, papier oraz tuszowane brzegi mogłyby w zupełności wystarczyć. Chciałam jednak, by zaproszenia były bogate, a nawet troszeczkę przesłodzone, bo to przecież dla bardzo miłej i fajnej dziewczynki je tworzyłam. W tym też celu skleiłam z papieru czerpanego kwiatuszki, które zabarwiłam różową mgiełką własnej produkcji. Płatki na kwiatki wycięłam z dwóch wykrojników...








Ze sklepu użyłam jeszcze...





W tym tygodniu na naszych półkach zawitała tak bardzo lubiana przez wielu pianka FOAMIRAN. Oferujemy bardzo bogatą gamę kolorów więc jest w czym wybierać. Ponadto mamy kilka wykrojników Cotage Cutz  oraz Marianne Design. Zapraszam do działu NOWOŚCI.

Życzę Wam miłego weekendu. 
MargoLa





1 komentarz:

  1. Gosia fajniutka propozycja ....a skoro świętowanie to dostanę kawałek tortu :)....:)?

    OdpowiedzUsuń