poniedziałek, 10 października 2016

Celne strzały na osiemnastkę


Pierwsza inspiracja od nowej :)
To właśnie mi przypadł ten zaszczyt, z czego niezmiernie się cieszę i mam nadzieję, że choć od czasu do czasu zatrzymacie się chwilę dłużej przy mojej pracy.
Dzisiejszą kartką zachęcam do wykorzystania baz kartkowych kraftowych, wiem, wiem, nie zawsze nam pasują, ale uwierzcie, że pięknie się prezentują nawet w ślubnych pracach i to niekoniecznie w klimatach eco. 
Moja dzisiejsza inspiracja to mocno warstwowa kartka dla młodzieńca zafascynowanego piłką nożną. Jest zieleń, bo trawa, jest brąz, bo błoto i mediowe chlapy, bo to brudny sport ;)




Materiały, które znajdziecie w sklepiku :)


Mam nadzieję, że moja pierwsza inspiracja przypadła Wam choć trochę do gustu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz