poniedziałek, 24 października 2016

Zimowo...

... mi :) Już powoli wszędzie na blogach widać świąteczne prace. Dziś przedstawię moją pierwszą w tym klimacie. Przepiękne święta w zasypanej śniegiem wiosce... 
Na mojej kartce wyczarowałam wioskę dzięki wykrojnikowi Marianne Design, a przyznać muszę, że z przyjemnością korzystam z tych wykrojników. W tym tygodniu spróbujemy zainspirować Was pracami z użyciem wykrojników Marianne Design.
Moja w chłodnych niebieskościach :)



 Domki i płotek wycięłam podwójnie i jeszcze lekko wygięłam (dla większego efektu ;))

Pierwszy raz byłam zimą w Avonlea, ale z pewnością nie ostatni :)

Co znajdziecie na półkach naszego sklepiku?

  http://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/Papier-UHK-30x30-WINTER-IN-AVONLEA-POOL/7458  

Tekturki od Essy-Floresy i Fabryki Weny.

Pochwalicie się Waszymi zimowymi pracami? Z przyjemnością będziemy podziwiać :)









1 komentarz: