piątek, 11 listopada 2016

Dziecięce notesiki w formie miniaturowej


Witajcie kochani.
Dziś u mnie za oknem śnieg... tak, tak nie przesłyszeliście się wcale. Mamy śnieg.
Cieszę się więc, że moja dzisiejsza inspiracja dla Was będzie bardzo kolorowa i mega pozytywna. Przygotowałam bowiem malutkie notesiki dla chłopca i dziewczynki z grafiką Janet.
W tym tygodniu pracujemy z badzikami i guzikami, tych ostatnich nie zabrakło również i u mnie.
Notesik w wersji chłopięcej prezentuje się tak...



W wersji dziewczęcej z kolei tak...




Dziś postawiłam na papiery UHK Gallery. Został mi bowiem kawałek więc stwierdziłam, że można by go wykorzystać do wykonania takiego notesiku. W ogóle te notesy są świetną alternatywą do użycia resztek papieru. Na ich wykonanie można bowiem użyć różnych kolorów i gramatur. Można je mieszać, bawiąc się formą jak i dodatkami.

Jak zapewne zdążyliście zauważyć w centrum każdego z notesików znajduje się shaker box. Jego wykonanie jest bardzo proste. Wystarczy tylko za pomocą wykrojników wyciąć obręcze 4 kółek, skleić je ze sobą pamiętając by pod spód ostatniego dać kawałek sztywnej folii. Czasami można dostać takie sztywne koszulki do segregatorów, ja z kolei zalaminowałam ze sobą dwie folie i z tego wycięłam koło.




Sami widzicie jak niewiele trzeba by stworzyć coś fajnego.

Na koniec zapraszam Was do działu NOWOŚCI, gdzie pojawiło się sporo materiałów które możemy wykorzystać do inspiracji zimowo - świątecznych: pasty żelowe i strukturalne, śnieg, media do efektu rdzy, farba konturowa, klej do Decoupage i wiele innych dodatków.
Zapraszam serdecznie.
Dzisiaj się już żegnam z Wami. Chyba zaraz zabiorę dzieci na sanki, bo pogoda jest bardzo kusząca ;)
Pozdrawiam serdecznie.
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz