poniedziałek, 14 listopada 2016

Ślub w szarościach

Perełki, kryształki to piękne i eleganckie uzupełnienie każdej niemalże pracy. W tym tygodniu zobaczycie nasze prace z użyciem perełek i kryształków. Niektóre matowe, niektóre z połyskiem, a są również i takie, które pięknie błyszczą.
Moja propozycja to prosta i raczej dość skromna kartka z okazji ślubu, kolory też niezbyt ciekawe, takie nieślubne.... mógłby ktoś powiedzieć, ale perełki nadały elegancji, a ciemne bordowe różyczki przełamały monotonię barw.
Wykorzystałam moją ulubioną UHK-ową kolekcję.
Perełki w płynie posypałam brokatem, a różyczki pomazałam  gesso i również potraktowałam brokatem, zdają się być teraz jakby lekko ośnieżone.





A oto materiały, które wykorzystałam do zrobienia kartki

   http://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/Papier-UHK-30x30-MUSHROOMS-PORTABELLA/760          


Mam nadzieję, że kartka i Wam i Młodym się spodobała :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz