poniedziałek, 19 grudnia 2016

Zimowa choinka

Zimowa, bo śniegiem oprószona :) cała skrzy się od mrozu i brokatu.
Szaleństwo choinkowe dopadło prawie wszystkich, 
mam i ja więc swoją choinkę, 
na której poupychałam wszystko ;), co pod ręką znalazłam.

Jest to mój ostatni wpis przed świętami, więc składam Wam życzenia 
zdrowych i spokojnych świąt, 
ciepła i gwaru najbliższych,
radości i tego wyjątkowego pomarańczowo-piernikowego zapachu 
unoszącego się w każdym zakątku domu.
niech urok i wyjątkowa atmosfera tych dni
 pozostaną z Wami przez cały rok :)

Wesołych Świąt!





Do zrobienia choinki wykorzystałam między innymi

     

Moja choinka idealnie wpasowała się w klimat mojego domu i cieszę się, że jednak pokusiłam się o jej zrobienie :) A kto z Was również samodzielnie wykonał choinkę? Może się pochwalicie w komentarzach, chętnie zajrzę :)







2 komentarze:

  1. Anetko, odwzajemniam Twoje życzenia :) Choinka cudna, moja raczej zostanie tylko "w planach", ale z całą stanowczością oświadczam, że miała być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie żałuję, że uległam temu szaleństwu :) w zeszłym roku nie zdążyłam, więc jest w tym roku, dziękuję :)

      Usuń