wtorek, 31 października 2017

Kartka świąteczna z dodatkami Studio Light


Witajcie
Mamy już prawie listopad, pora więc zacząć przygotowywać inspiracje świąteczne.
W tym tygodniu pracujemy z papierowymi dodatkami Studio Light.
Dodatki te są świetną alternatywą różnego rodzaju grafiki, tym bardziej że firma Studio Light ma ich bogatą ofertę. Każdy więc na pewno znajdzie coś dla siebie.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę Bożonarodzeniową, która może nie ma za dużo warstw i różnego rodzaju "upiększeń", ale właśnie sama w sobie grafika daje jej dużo uroku.




Kartka została przygotowana na kraftowej  bazie od Studia75. Dzisiaj też po raz pierwszy miałam przyjemność pracować z papierami firmy LASEROWE LOVE. Co prawda nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować pod każdym "kątem", mimo to jestem nimi OCZAROWANA. Urzekły mnie przede wszystkim swoim oryginalnym wzornictwem i grubością. Słodkiego bałwanka wycięłam z paska dołączonego do bloczka papierów Laserowe Love Winter Fun.






 Gesso, pasta woskowa, pojedyncze papiery, bloczki Papier Scrap SL oraz Galerii Papieru, wykrojniki Rosy Ow oraz Craft&You, copic markery to tylko nieliczne z artykułów, które znajdziecie w naszym sklepie w dziale NOWOŚCI

Zapraszam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz