poniedziałek, 23 października 2017

Pudełko dla Matki Chrzestnej


Jak sam tytuł mówi, dzisiaj pokażę Wam pudełko wykonane dla Matki Chrzestnej z okazji ukończenie osiemnastu lat jej chrześniaka. Tak, tak... nie przesłyszeliście się. Jej syn chrzestny wraz z rodzicami chciał podziękować jej za pomoc w wychowaniu oraz wsparcie i właśnie taki sposób i formę wybrali. 
Nie było łatwo podołać wyzwaniu, ale kto jak nie ja da radę ;)
Kolorystyka jest przypadkowa, tak jakoś samo wszystko się do siebie dopasowało.


Zawartość pudełka raczej nie zaskoczy. W centrum znajduje się bowiem kosz z kwiatami, które w większości wykonałam sama z pianki, a na ściankach życzenia, zdjęcie oraz śmieszny cytat.



Zaokrąglone rogi w pudełku stały się moim sposobem na ich estetykę. Chodzi tutaj o to, że podczas mocniejszego włożenia na ścianki przykrywki ich rogi potrafiły się lekko deformować. Przy zaokrągleniach nie ma z tym problemu, a samo pudełko wygląda delikatniej. Oczywiście rogi zaokrągliłam wielokrotnie już zachwalanym przeze mnie dziurkaczem Dp Craft, który świetnie spełnia swoje funkcje.


Jak już wspomniałam wcześniej w centrum pudełka znajduje się koszyk firmy ego.Craft wypełniony po brzegi kwiatami z pianki oraz różyczkami WOC.





W tym tygodniu nasza szefowa wpadła w wir pracy i wklepała mnóstwo NOWOŚCI.
Każdy znajdzie coś dla siebie. Na naszych półkach pojawiły się bowiem różnego rodzaju farby i wykrojniki, pianka, foldery do embosingu, copic markery i wiele innych. Zapraszamy.
Pozdrawiam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz