piątek, 3 listopada 2017

Świąteczne trio

Witajcie!
Spośród arkuszy dodatków Studio Light urzekły mnie przede wszystkim elementy 3D i to z nimi postanowiłam nieco zaszaleć tworząc swoje pierwsze tegoroczne kartki świąteczne! Wybrałam zestaw "Frozen Forest" i rozpoczęłam z nim moją zabawę. Poszczególne części układanki można swobodnie wyjąć bez użycia nożyczek, ewentualnie docinając nimi maleńkie frędzelki z miejsc łączeń, co też uczyniłam. Samo ich klejenie to czysta frajda. Jako bazę do zrobienia kartek posłużyła mi świąteczna kolekcja firmy dp Craft "Christmas Bliss", której delikatne wzory ślicznie połączyły się z surowością poszczególnych ramek.


















Miłego dnia!
Erita

Użyte materiały:

      

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Ogromnie się cieszę, że się podobają :)

      Usuń
  2. Przepiękne, takie bogate w dodatki i bałaganiarskie z lekka :) świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Uwielbiam zaszaleć z dodatkami, szczególnie w świątecznych pracach, bo jak nie teraz to kiedy? :D

      Usuń