poniedziałek, 13 listopada 2017

Pierwsze w tym roku zawieszki choinkowe z filcu


Witajcie kochani.
Ja już zaczynam czuć święta, więc możecie się przygotować na inspiracje Bożonarodzeniowe z mojej strony. Oczywiście mówię tu głównie o filcu. Jak, co roku staram się tworzyć nowe wzory, dzięki czemu moja choinka od góry do dołu ubrana jest w ozdoby ręcznie robione.
Dzisiaj pokażę Wam misia, reniferka i chatkę z piernika. Jako, że w tym tygodniu pracujemy z wykrojnikami Crealies, te też się pojawią. Muszę nadmienić w tym miejscu, że wykrojniki te świetnie radzą sobie nie tylko z papierem, ale również i filcem.




Użyłam następujących materiałów:




W tym tygodniu na naszych półkach zagościło wiele nowych wzorów kwiatów WOC, stemple oraz tusze. Zapraszam.
MargoLa


5 komentarzy:

  1. cudne te zawieszki! takie dopracowane, dopieszczone nawet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z roku na rok wychodzą mi coraz lepiej :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Rewelacyjne zawieszki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń