sobota, 6 stycznia 2018

Ania Soprano gościnnie #6

Cześć!
Jak wiele osób już wie, zakochałam się w kolorowaniu stempli markerami COPIC i jest to moja wieloletnia pasja. Markery te oczywiście dostępne są od ręki w sklepie Od A do Zet oraz na zamówienie specjalne - wybrane kolory i modele :)
Przygotowałam dla Was prostą kartkę typu CAS z głównym elementem - digi stempla, którego pokolorowałam właśnie markerami COPIC oraz białym żelopisem.
Do pokolorowania tej ślicznotki użyłam techniki liniowej, typowej dla kolorowania włosów czy kwiatów i liści.





Użyte kolory: E15, Y38 ,Y35, Y15, G28, G07, YG25, YG13, YG01, R59, R37, R35, W9, YR09, YR04 oraz do skóry: E000, E00, E11, E21, E04
Papier COPIC (Pefect Colouring Paper)

Podoba się Wam efekt?
Piszcie w komentarzach!
Zapraszam także na mój blog:
https://aniapapercraft.blogspot.com/

Jeśli nie widzieliście poprzednich moich prac, to zapraszam tutaj:
#1  #2  #3  #4  #5

Pozdrawiam cieplutko,
Ania





1 komentarz:

  1. Ślicznotka! Bardzo mi się podoba cała karteczka i stempelek, i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń