poniedziałek, 8 stycznia 2018

Kartka na Chrzest Święty z zimowym aniołkiem


Witajcie
W tym tygodniu zapraszamy Was na inspiracje z papierami firmy Laserove Love.
Firma ta stosunkowo niedawno pojawiła się na półkach naszego sklepu. Mimo to zdążyłam się w niej zakochać. Papiery są grube, świetnie się strzepią i poddają obróbce. Wzornictwo też jest bardzo ciekawe, z niecierpliwością też czekam na nowe kolekcje.
Za podstawę mojej kartki posłużył mi arkusz z kolekcji WITH ME - bardzo delikatny i stonowany. Z kolei zaś z jednego z papierów z kolekcji LAVENDER DATE wyrwałam koronkę, która świetnie się skontrastowała.






W centrum karteczki ulokował się zimowy aniołek, wycięty wykrojnikiem Craft&You Design. Dostałam go w prezencie pod choinkę i nie mogłam się doczekać kiedy będę mogła go użyć. Aniołek choć zimowy, świetnie nadaje się na wiele różnych inspiracji nie koniecznie z zimą związanych. Wykrojnik bardzo dobrze wycina, a sam anioł cudownie prezentuje się na kartce.



Całość uzupełniają niezawodne tekturki Snip Art oraz róże pochodzące z bloku kreatywnego Studi Light. Te ostatnie ciągle przewijają się w moich pracach. Warto jest zainwestować w taki bloczek i mieć go w pobliżu, zawsze jakiś element przyda nam się do wypełnienia kompozycji lub zapchania przysłowiowej "dziury" ;) Polecam je tym bardziej, że nic nie trzeba wycinać, a jedynie delikatnie wypchnąć.



Sami więc widzicie, że papiery firmy Laserowe Love świetnie się prezentują i pasuje do niech wiele dodatków. Wkrótce pokażę Wam kolejne inspiracje wykonane z tych papierów. Tak się bowiem rozpędziłam, że powstało jeszcze kilka prac. 
Na koniec zapraszam Was do naszego sklepu, gdzie pojawiło się trochę NOWOŚCI.

Pozdrawiam serdecznie MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz