czwartek, 30 maja 2019

pudełko - zrób to sam

Pudełka, pudełeczka...
Oprócz pudełka przygotowałam dla Was mini recenzję tablicy do bigowania EK Tools.
Jestem nią wprost zachwycona i nie wiem dlaczego tak długo zastanawiałam się nad jej kupnem. Owszem miałam mniejszą tablicę, ale ta dużo to po prostu ideał.
Poniżej widzicie zdjęcie tablicy w opakowaniu. Podziałka jest w calach, ale to mi wcale nie przeszkadza. Jedynie wymiar A5 zaznaczyłam sobie pisakiem na podziałce. W komplecie z tablicą dostajecie również kość do bigowania i taką "dokładkę", która umożliwia zaginanie papieru pod kątem. Jest też mini książeczka, instrukcja składania podstawowych pudełek,




Zdecydowałam się na zrobienie pudełka "po mleku". Instrukcję jego wykonania znajdziecie w instrukcji.


Zaginam papier według wzoru zostawiając miejsce na sklejenie pudełka. Do wykonania bigowania przydatna też jest trójkątna dokładka.



Wstępnie nacinam i zaginam papier. Jak widać na zdjęciu zostawiłam pasek z nazwą kolekcji papierów, gdyż po sklejeniu dna będzie to niewidoczne, a w mojej opinii pudełko będzie stabilniejsze.


Sklejamy dno i bok i gotowe.


Teraz pozostało ozdabianie :) Zdecydowałam się tu na minimalizm i wycięłam kilka elementów z kolekcji "Lighthouse" od UHK Gallery. Górę pudełka spięłam na razie klipsem do papieru, ale można zamknąć je przy pomocy sznurka lub wstążki robiąc dziurki i przeciągając tam sznurek.





Na pewno nie jest to jedyne pudełko, które wykonam przy użyciu tablicy EK Tools i polecam ją wszystkim niezdecydowanym. Możliwość tworzenia pudełek, wieczek itp. w dowolnym formacie jest bardzo kusząca :) Duża tablica zdecydowanie ułatwia pracę z dużymi formatami papieru.

Użyłam:

 

Do zobaczenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz