niedziela, 19 maja 2019

Wiola_c gościnnie

Witajcie w niedzielę!

U nas za oknem piękna pogoda. Temperatura rośnie z minuty na minutę :)
W tak piękną pogodę chcemy Was zaprosić na spotkanie ze zwycięzcą naszego 

Poznajcie Wiolę_c

Witajcie!
Ogromnie się cieszę, że mogę gościć na blogu sklepu Od A do Zet. 
Mam na imię Wioletta, w necie posługuję się nickiem Wiola_C. 
Moje prace znajdziecie na blogu: Mojepapierowe hobby i na FB.

Od kilku lat scrapbooking stał się moim hobby, któremu poświęcam prawie każdą wolną chwilę. Jest to też dla mnie forma relaksu i odstresowania po pracy. 
Wykonuję głównie kartki. Najbardziej jednak lubię ozdabiać formy przestrzenne, ramki dla dzieci, a ostatnio coraz częściej sięgam po media.

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam radosną kartkę na 18. urodziny:
Kartka powstała z bardzo radosnych papierów. 
Kolejne warstwy naklejałam na kosteczki3D. Dodałam kwiaty WOC, kilka kryształków. Nie mogło też zabraknąć liczby 18 i oryginalnego imienia jubilatki, wyciętych wykrojnikiem. 
Całość ochlapałam bardzo delikatnie czarnymtuszem






Mam nadzieję, ze kartka przypadła Wam do gustu. 
Dziękuję za gościnę. 
Pozdrawiam wszystkich cieplutko 😃




Dziękujemy za piękną inspirację.

Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Wszystkim przypominamy, że jeszcze do 23:55 możecie zgłaszać swoje prace na nasze
ZAPRASZAMY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz