środa, 19 czerwca 2019

Romantyczna zakładka do książki

Cześć!

W tym tygodniu żegnamy szkołę. Akurat tak się złożyło, że data mojej publikacji pokryła się z datą tego wydarzenia 😉 Ale nie będzie u mnie podziękowań dla nauczycieli, kartek, ani upominków. Dziś mam dla Was coś, co zawsze było dla mnie symbolem zbliżających się wakacji - zakładka do książki. A czemu właśnie tak? Dlatego, że wakacje zawsze były dla mnie czasem, kiedy w końcu mogłam bezkarnie zaczytywać się w "zwykłych" książkach. Pochłaniałam je w ogromnych ilościach, mogłam czytać całymi dniami 😁 Zakładka w takiej sytuacji zawsze się przydawała.
W dalszym ciągu uwielbiam czytać, tylko czas jakby się skurczył i już nie mam sposobności spędzać całych dni na czytaniu. Ale wieczorem jest to punkt obowiązkowy. I zakładki w dalszym ciągu mi się przydają 😉






A kto doczytał do końca, ten się teraz dowie, że mam niespodziankę!
Zakładkę widoczną powyżej chcę komuś z Was podarować. Ot tak, po prostu, z okazji zakończenia roku szkolnego, początku wakacji i zbliżającego się początku lata. A może oprócz zakładki znajdzie się w paczuszce coś jeszcze, kto wie 😉

Aby wziąć udział w zabawie, należy na swoim blogu zamieścić post, w którym napiszesz, jakie są Twoje sposoby na udane spędzenie wakacyjnego czasu.
Dodatkowo, w poście, zamieść poniższy banerek i podlinkuj do tego posta:


Post rozdaniowy ze swojego bloga podlinkuj pod tym postem, umieszczając go w "żabie".

Zabawa trwa do 7.07.2019 do godziny 23:59, a w środę, 10. lipca, w moim poście inspiracyjnym, ogłoszę zwycięzcę.

---------
Produkty ze sklepu:


https://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/PAPIER-SCRAP-STAMPERIA-30%2C530%2C5-170G-A10-SBBL42-CEREMONY/11041https://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/TASMA-KL.-DWUSTRONNA-LC-9mm50mb/10084




Mam nadzieję, że licznie przyłączycie się do zabawy 💗
Pozdrawiam,
Esme

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 komentarze:

  1. Zakładka jest przepiękna! Nie byłam podłączona do sieci przez pewien czas, więc nie wiedziałam o zabawie, a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Anetko :( Ale nic straconego, na pewno jeszcze będzie okazja :)

      Usuń