wtorek, 30 lipca 2019

Osiemnastkowy box z dekalogiem


Witajcie.
Jakiś czas temu w naszym sklepu pojawia się nowa marka papierów - Mintay.
Przyznam się szczerze, że już od jakiegoś czasu papiery tej firmy bardzo mi się podobają. Teraz mam więc okazję z nimi popracować. Co je wyróżnia? Na pewno kolorystyka i bardzo oryginalne wzornictwo. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie na każdą okazję. Mamy wiele wiele słodkich wzorów dziecięcych, ale też i romantycznych ślubnych, kwiatowych i innych. Jak to mówią do wyboru do koloru.
Ja dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje pudełeczko, które przygotowałam z okazji 18 urodzin imienniczki mojej córki - Julki. Pudełeczko jest troszeczkę nietypowe i choć dekalog pojawiał się już nie raz w moich pracach tak inne rzeczy nie ;) Chodzi mi głównie o ściany boxa.







Użyte materiały:

 


Żółte kwiaty są oczywiście mojego autorstwa ;)

Pozdrawiam słonecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz