piątek, 12 lipca 2019

Męska z shakerem

Hej!

Dziś piątek, więc czas, aby zakończyć tydzień inspiracji DT z shakerami. Ja przygotowałam z tej okazji męską kartkę z wykorzystaniem papierów firmy ScrapAndMe "Something else". Dołożyłam kilka wydartych kawałków stron wydartych ze starej książki. Na papierze kraftowym odbiłam kilka stempli, wszystko umieściłam na kosteczkach dystansowych. Swojego shakera pomalowałam mgiełkami i dodałam mu połysku za pomocą niebieskich wosków. Do środka wrzuciłam czarne i złote mikrokulki.







Produkty, których użyłam:



4 komentarze:

  1. Muszę zbierać szczękę po Twojej inspiracji. Świetny pomysł na shaker boxa, a sama kartka jest nieziemska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jestem bardzo szczęśliwa, że Ci się podoba ❤

      Usuń
    2. Wspaniała inspiracja wiedziałam ,ze robisz cuda ,ale teraz to jest mistrzostwo 💪

      Usuń
    3. Serdeczne dzięki kochana! ❤

      Usuń