czwartek, 31 października 2019

Pamiątkowa ramka na Chrzest Święty


Witajcie
Od września przybyło mi nowych obowiązków w pracy mam więc niestety coraz mniej czasu na wymyślanie inspiracji i zaskakiwanie Was. Ostatnio w mojej pracowni powstał nowy projekt - pamiątkowa ramka na Chrzest Święty, która podbiła serce moich dzieci. Chodzą teraz i mruczą za mną, żeby im takie uszyć... Wiadomo jednak jak jest, szewc w dziurawych butach chodzi - zawsze brakuje czasu dla siebie i dla najbliższych. 
Wykonując ramkę po raz kolejny przekonałam się o ponadczasowości papierów firmy UHK Gallery, które pasują dosłownie do każdej inspiracji i zagadnienia. Obok papieru użyłam również filcu, który przeważa w mojej dzisiejszej pracy. Są to kolory chłopięce. W końcu dla chłopca została wykonana ramka ;) Zobaczycie więc błękity, biele i szarości.
                                                                                                

                                                               
                                                
Znalezione obrazy dla zapytania uhk gallery provence 

Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz