wtorek, 1 października 2019

Radosne powitanie

Witajcie
Z olbrzymią przyjemnością chciałabym się przywitać jako jedna z 5 reprezentantek DT sklepu od A do Zet
Mam na imię Magda, prowadzę bloga FamilyDreamLab. Jestem przede wszystkim mamą trójki pociech, żoną, zawodową zakupocholiczką (pracuję w dziale zakupów hurtowni farmaceutycznej) a po godzinach i z wielką radością scraperką. 
Moją przygodę ze scrapbookingiem rozpoczęłam około 4,5 roku temu kiedy w zaawansowanej ciąży postanowiłam samodzielnie zrobić zaproszenia na Komunię mojej najstarszej córki. Obecnie nie tylko wszelkiego rodzaju i formatu kartki skradły moje serce ale także albumy, boxy, Art Journal oraz projekty mixed mediowe. Kocham wszystko co wiąże się z handmadem choć zapewne wszystkiego jeszcze nie doświadczyłam ale staram się :)
Wszystkie moje prace prezentuję na moim blogu, fanpagu na FB oraz Instagramie na które zapraszam. A poniżej prezentuję moje majukochańsze prace. 










Pozdrawiam gorąco, 
Magda


1 komentarz: