czwartek, 16 kwietnia 2020

Dziecięca kartka urodzinowa


Witajcie.
Kwarantanny dzień kolejny, już nawet przestałam liczyć który to już dzień siedzimy w domu.
Skoro kwarantanna to i oszczędności. Moja dzisiejsza inspiracja powstała z tego, co znalazłam w kartonie z resztkami. Mam takich w domu kilka i okazało się, że zamiast ubywać z nich materiałów ciągle ich przybywa. Trzeba więc temu zaradzić. Postanowiłam więc sobie, że zacznę tworzyć prace z resztek, albo częściowo ich używać do swych projektów. Wcale to nie oznacza, że coś co wykonam będzie gorszej jakości lub miało nijaki wygląd. Wręcz przeciwnie już nie raz zauważyłam, że takie prace są na prawdę fajne. Zachęcam więc Was serdecznie do tego byście tworzyli prace wykorzystując resztki papierów i innych materiałów.







Użyte materiały



Pozdrawiam serdecznie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz