niedziela, 12 kwietnia 2020

Magda Kam gościnnie

Witamy w Wielkanocną Niedzielę!

Dzisiaj zapraszamy na spotkanie z Magdą Kam,
która wygrała nasze
#52 wyzwanie "Karnawał z moodboardem".
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ.

Poznajcie więc Magdę

Tutaj Magda Kam. 
Jest mi niezmiernie miło, że znowu mogę gościć na blogu sklepu Od A do Zet. 
(Magda gościła już u nas w lutym
TUTAJ gościnny post po wygranej w #50 wyzwaniu)
 

Chciałabym dzisiaj zaprezentować mixed mediowy, wiosenny domek wykonany z produktów Artistiko, czyli elementów hdf oraz kolekcji papierów Vintage Meadow



Zaczęłam od odrysowania kształtu domku na arkuszu Vintage Meadow 06, następnie wycięłam formę i przykleiłam ją do bazy. Piękne, akwarelowe kwiaty z kolei pochodzą z arkusza Vintage Meadow 03 i również znalazły swoje miejsce na elewacji domku. 

Gdzieniegdzie dodałam odbitki stemplowe oraz nałożyłam pastę pękającą przez szablon. 


Dodałam nieco koloru rozwodnionymi farbami akrylowymi i udekorowałam domek okienkiem oraz listkami z hdf oraz papierowymi kwiatkami i listkami wyciętymi z arkuszy Vintage Meadow 03 i 04
Na koniec dodałam nieco ozdobników, czyli kulek 3d, koralików, brokatu oraz chlapania i mój wiosenny domek jest gotowy. 


Robienie własnych dekoracji na bazach hdf to świetny pomysł na kreatywne spędzenie czasu, z całego serca do tego zachęcam.


Dziękuję za odwiedziny i bardzo się cieszę, że po raz kolejny mogłam tutaj na blogu Od A do Zet podzielić się moja pasją, jaką jest ciągle i niezmiennie mediowanie. 

Pozdrawiam serdecznie,
Magda Kam


Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy czytelników na blog Magdy :)
Znajdziecie tam wiele pięknych prac!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz