czwartek, 7 maja 2020

Magnes na lodówkę z sentencją


Witajcie kochani
Ach co to był za dzień... 
W tym tygodniu pracujemy z różnego rodzaju wstążkami i koronkami, kiedy się o tym dowiedziałam od razu w głowie zaświtał mi pomysł na bardzo prostą kartkę na kraftowej bazie z koronką i dodatkami w kolorze pudrowego różu. Kiedy się jednak wzięłam do pracy cała moja koncepcja się posypała i z prostej kartki wyszedł bogaty magnes z sentencją, którego kolorystyka daleka jest od pudrowego różu.
Tak więc, tak to sobie można planować, zwłaszcza ze mną, osobą która ma tysiąc pięćset pomysłów w głowie :)






Użyte materiały





Ma nadzieję, że Wy jesteście bardziej zdecydowani niż ja i wiecie czego chcecie w przeciwieństwie do mnie. I tego Wam właśnie życzę, zdecydowania i dużo weny :)
Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz