poniedziałek, 11 maja 2020

Ania Soprano #28

Cześć!
Na dzisiaj inspirację wybrałam kartkę "migawkę", która odkrywa zawarty w centrum sekret - ukryty obrazek.
Do stworzenia tej kartki użyłam papieru do blendowania COPIC (Pefect Colouring Paper).
Tło wykonane jest za pomocą tuszy Distress, a stempelki pokolorowane są markerami COPIC

Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój projekt!

Pozdrawiam, 
Ania






Ground espresso
Gathered twigs
Vintage photo
Rusty hinge

https://www.odadozet.sklep.pl/pl/searchquery/distress/1/phot/5?url=distress

Użyte kolory tuszy Archival Ink:
Black soot
Peeled paint
Hickory smoke
Faded jeans
Dusty concord

Papier do blendowania (Pefect Colouring Paper)

YG67, YG03, YG25, YG01, B06, B04, B02, B00, RV69, RV66, RV63, RV09, RV06, RV04, RV02, E29, E27, E25, E23, E21....


Podoba się Wam efekt tej pracy?
Piszcie w komentarzach :)

Zapraszam także na mój blog:
https://aniapapercraft.blogspot.com/


Pozdrawiam cieplutko,
Ania






1 komentarz:

  1. Super ta kartka! Aż mi się zachciało spróbować tego ����gratuluję!

    OdpowiedzUsuń