niedziela, 14 czerwca 2020

Regina Skibińska gościnnie

Dzień dobry!

Witamy w piękną (przynajmniej u nas) niedzielę.
Zapraszamy Was dzisiaj na spotkanie z Reginą, która zwyciężyła nasze
#54 wyzwanie "3-2-1".
Zwycięską pracę możecie zobaczyć tutaj.


Witajcie kochani!
Nazywam się Regina Skibińska - Renia ;) i dzisiaj mam przyjemność gościnnie wystąpić na blogu od A do Zet.
Na co dzień prowadzę gospodarstwo rolno-ogrodnicze, a po godzinach tworzę.
W sieci można mnie znaleźć jako Geronimo Rękodzieło Regina Skibińska.
Mieszkam pod Poznaniem z mężem i 3 letnią córką, która lubi podkradać mi przydasie. Często razem coś tworzymy. 
Od roku zgłębiam wiedzę w kierunku mix mediów, natomiast od kilku lat moją pasją jest kartkowanie, które nie tylko jest hobby, ale i nie rzadko metodą na uspokojenie myśli.
Robię własnoręcznie kwiaty z papieru, które często wykorzystuję w swoich pracach. Bardzo to lubię ;)
Ostatnio sięgam po foamiran, ale nie jestem pewna czy się zaprzyjaźnimy.
Ponadto zdarzało mi się amatorsko malować, choć teraz już tylko czasem wykorzystuję akwarelę do kartek lub w mix mediowych pracach. 
Moje miejsca w sieci:
 

Przedstawiam Wam moją kartkę inspiracyjną wykonaną na papierach Scrap and Me, najnowsza kolekcja AMIDST THE ROSES.

Bazę stworzyłam sama z białego gładkiego kartonu, o gramaturze 246g. 

Do stworzenia kompozycji w centrum kartki wykorzystałam arkusze do wycinania z tej samej kolekcji, dodałam też trochę wyciętych wykrojnikami listków. 


By stworzyć dystanse i nadać pracy przestrzenności użyłam beermaty
Kwiat z foamiranu zrobiłam sama, lekko go tuszując Distressem

Na koniec mały dodatek w postaci sznurka, wstążeczki, emaliowanych perełek oraz 3d powder.

Poniżej znajdziecie całą listę produktów, które wykorzystałam ze sklepu Od A do Z. 
Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu.
Pozdrawiam
Renia

Lista produktów


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz