czwartek, 4 czerwca 2020

Romantyczna zawieszka


Witajcie,
nie wiem jak Wam, ale mi koronki od zawsze kojarzą się z czymś romantycznym i delikatnym, a nawet tajemniczym. Ja w swoich pracach bardzo często używam koronek, w które nasz sklep jest dość dobrze zaopatrzony. Znajdziecie w nim zarówno koronki delikatne jak mgiełki oraz takie o bardziej drapieżne i wyraźnej strukturze. Ja na koronki mam tysiąc pięćset pomysłów, można je wykorzystać dosłownie do wszystkiego nawet do filcu ;) Nie, nie... dzisiaj nie będzie filcu w mojej pracy, choć nie powiem, kusiło mnie bardzo, żeby wykonać dzisiaj pracę z filcu.
W ostatnim czasie mam ogromną fazę na zawieszki i wianki, dlatego też dzisiaj przygotowałam dla Was zawieszkę z sentencją "Chwytaj chwile"... Wykonałam ją na bazie ażurowej ramki firmy egoCraft, która swą strukturą również przypomina koronkę.










Craft-O-Clock - NAPISY CHWYTAJ CHWILĘ - 03 - arkusz z napisami

 


Pozdrawiam serdecznie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz