czwartek, 15 kwietnia 2021

Scrapowy domek z papierów UHK Gallery

 Witajcie!

Tu Monika z Handmedy by Monica.

Podczas ostatnich zakupów skusiłam się na papiery "Enola Holmes" z UHK Gallery.

Moje ostatnie zakupy w sklepie Od A do Zet możecie obejrzeć na moim kanale (tutaj). 

Chociaż początkowo miało powstać z nich cos zupełnie innego, to po dłuższym obejrzeniu papierów na żywo postanowiłam z nich stworzyć przestrzennego prawdziwego scrapa.

Jest to projekt domku w stylu vintage, który nawiązuje do osobistych wspomnień.

Do jego wykonania użyłam kawałki starej książki. 

Fragmenty zostały skrzętnie wyselekcjonowane i wkomponowane w całość. 

Przypominają mi momenty, w których to po raz pierwszy oglądaliśmy nasze obecne mieszkanie.

Użyłam maski cegiełki, stempel mandale, lampkę, sznurek, koronkę, piórka i wycinanki z kolekcji "Enola Holmes". 

A wy tworzycie dla siebie takie sentymentalne prace?












Pozdrawiam!




W pracy użyłam:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz