piątek, 2 kwietnia 2021

Wielkanocne maluchy

 Witajcie kochani.

Już prawie Wielkanoc i DŁUUUGO oczekiwany odpoczynek. Na pewno wiele osób czekało na te święta. Ja osobiście odliczałam do nich dni, marzec dłużył mi się niemiłosiernie.
Skoro Wielkanoc to i zające, no przecież nie może ich zabraknąć w inspiracjach naszego DT. Tym razem udało mi się zrobić mały misz masz i połączyłam filc z papierem, tworząc malutkie zające, które wetknięte w doniczkę z hiacyntem tworzą prostą, aczkolwiek bardzo przyjemną dekorację wielkanocną. 
Zanim pokażę zdjęcia muszę dodać, że troszeczkę się przy nich musiałam nagimnastykować, w końcu rączka takiego zająca jest mniejsza od mojego małego palca.
Ale wyszło fajnie. Myślę, że za rok można je będzie wykorzystać jako magnesy, albo elementy ozdobne do kartki czy też wianka.

 

Użyte materiały:


 




Życzę Wam moi drodzy Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkanocnych. 
Oby pomimo tego, co dzieje się wokół spędzone były w gronie najbliższych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz