piątek, 23 czerwca 2017

Album ciążowy


Kochani, dzisiaj mamy zakończenie roku szkolnego, święto swoje obchodzą również ojcowie. Zaskoczę Was jednak i moja dzisiejsza inspiracja wcale nie będzie dotyczyła tych "wydarzeń" ;)
Dzisiaj pokażę Wam album ciążowy, który jest moją pierwszą tego typu pracą. Nigdy nie robiłam czegoś takiego, nie chodzi już nawet o okazję, ale o sam wygląd i sposób łączenia kart. Jako, że ostatnimi czasy mam bzika na punkcie papieru kraftowego, stał on się jednym z głównych elementów mojego albumu.




Mój album został w całości wykonany z papierów z naszego sklepu. Są to głównie arkusze firm Craft&You, Galeii Papieru oraz UHK Gallery





Jest bardzo kolorowo i optymistycznie, aczkolwiek wszystko w umiarze, bez zbytniej przesady.






Na końcu przyszła mama będzie mogła sobie zapisać najważniejsze i warte zapamiętania chwile oraz odbić odciski stópek i rączek swojego maleństwa, ale to już po narodzinach dziecka.



Całość wzbogacona jest w piękne cytaty i metryczkę, którą znajdziecie m.in. na blogu sklepu Hello Scrap.

Dodatkowo ze sklepu użyłam:






Baza na album oraz ciążowe tekturki pochodzą ze Scrapińca.

Wszystkim uczniom życzę bardzo słonecznych i bogatych w przygodę i podróże wakacji, ojcom natomiast dużo zdrowia i pociechy z dzieciaczków.

Buziaki - MargoLa

2 komentarze:

  1. jestem zachwycona! taki album to naprawdę wspaniała rzecz, tyle cudownych chwil można tu zamknąć i zachować na dłużej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest fantastyczny. Taki album to piękna i niesamowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń