niedziela, 18 czerwca 2017

Madośka gościnnie

Witamy serdecznie!


Jak zapewne pamiętacie nasze #20 wyzwanie "Ukwiecone" wygrała Madośka.
Dzisiaj mamy zaszczyt gościć Ją na naszym blogu.


Witam serdecznie. 
Mam  na imię  Małgośka. W świecie scrapowym posługuję się pseudonimem MADOŚKA. Scrapbookingiem zajmuję się od ok 4 lat. Ciągle poznaję i zachwycam się wszystkimi nowinkami jakie pojawiają się w tej dziedzinie.
Najchętniej tworzę albumy oraz kartki.
Na moich pracach bardzo często (a właściwie zawsze) znajdziecie kwiaty. Często są to kwiaty, które wykonuję sama. Również dzisiaj nie mogło być inaczej. 
Przygotowałam dla was dwie bliźniaczo podobne karteczki, w centrum których umieściłam duże foamiranowe kwiaty.


Kartki są niewielkich rozmiarów, a to za sprawą tego, iż posłużą jako bileciki dołączone do prezentów urodzinowych.

Całość powstała z nowej kolekcji UHK Gallery "Provence aquarius". Bazę do kartek wykonałam samodzielnie z papieru kraft

    

    

    

Dziękuję serdecznie, że mogłam wystąpić gościnnie na blogu sklepu Od A do Zet,
a Was wszystkich zapraszam na madoska.blogspot.com  gdzie możecie obejrzeć więcej moich prac. 
Pozdrawiam.  Madośka :)))


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz