czwartek, 1 czerwca 2017

czekoladownik

Witajcie!
Oto kolejna praca, w której prezentujemy produkty z działu "Narzędzia".
Chyba nikt z nas się nie zastanawia jakich narzędzi na co dzień używa, ale pewnie uzbierało by się tego dość sporo bo przecież zwykłe nożyczki to też nasze narzędzie.
Ja jako inspirację na dziś przygotowałam czekoladownik, który stworzyłam dzięki tablicy do bigowania, nożyczkom i gilotynie. 
Bazę czekoladownika przygotowałam z arkusza grubego papieru bigując go w odpowiednich miejscach i wycinając nożyczkami. Papier do ozdobienia najłatwiej przyciąć na gilotynie.






Użyłam:
   


Do zobaczenia :)

1 komentarz:

  1. Super, ja używam tablicy do bigowania z trymetrem, który już sie stępił. Musze zajrzeć do sklepu czy macie tam wymienne wkłady do nich :)

    OdpowiedzUsuń