sobota, 30 września 2017

Karteluszkowo gościnnie

Witajcie w sobotę :)

Dzisiaj na blogu bardzo gościnnie :)
W samo południe ponownie zawitała do nas Renata, czyli Karteluszkowo. 
Troszkę później jeszcze jeden gość.

Renia odwiedzała nas już w marcu, a Jej gościnny post można zobaczyć TUTAJ.
Dzisiaj gościmy Ją znowu, a to za sprawą wygranej w naszym #23 wyzwaniu - Wakacyjne BINGO.

Na dzisiejsze spotkanie Renia przygotowała dla Was piękną zimowa kartkę, ale zanim ją pooglądajcie dla przypomnienia co nieco od Reni :)

Witajcie kochani!
Mam na imię Renata, a w scrapowym świecie posługuję się nikiem karteluszkowo. Prowadzę bloga: www.karteluszkowo.blogspot.com oraz stronę na FB pod tą samą nazwą.
Bardzo mi miło ponownie gościć na blogu Od A do Zet.
Rękodziełem zajmuję się od paru lat. Najpierw była to technika pergaminowa, ale to scrapbooking skradł moje serce. Poświęcam mu każdą wolną chwilę, co sprawia mi wiele radości i jest odskocznią od codziennych obowiązków. Zaczynałam od tworzenia kartek, lubię gdy są wielowarstwowe i ukwiecone. Jednak wciąż poszukuje czegoś nowego. Koloruję stemple,  pociągają mnie także prace mediowe. Ostatnio odkryłam utwardzające preparaty Powertex,
 z których tworzę anioły.

Na dzisiaj przygotowałam pracę zimową, troszkę taką nie moją, gdyż mało w niej warstw i przestrzenności oraz  kwiatów. Wykorzystałam do tego projektu  nowe zimowo - świąteczne papiery StudioLight oraz dodatki papierowe tej firmy, które pojawiły się w sklepie. Przyciągnęły mój wzrok kolorystyką, w której dominują  brązy i zielenie.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)





Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej.

Zapraszamy Was jeszcze dzisiaj na kolejne spotkanie z Anią Soprano i Jej światem markerów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz