poniedziałek, 25 września 2017

Miętowo mi...

Niezmiernie trudno było mi zabrać się za pisanie tego posta...
Trudno, bo kończy się właśnie moja przygoda z od A do Zet. Współpraca z dziewczynami z DT, z szefową Kasią przyniosła mi wiele radości i satysfakcji i mam nadzieję Kasiu, że nie zawiodłam. Bardzo się także cieszę, że mogłam Was inspirować, pokazywać swoje prace, dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, bo to znaczy, że oglądaliście, czytaliście, a moje prace choć czasami Was zachwyciły :)
Na dziś przygotowałam komplet ślubny - drewniana skrzynka, trochę podniszczona i kartka, a całość utrzymana w delikatnej mięcie i turkusach. Brzegi skrzynki postarzone, szlifowane, przebija szarość i biel, na sam koniec maznęłam pastą pozłotniczą. Kartkę wykonałam z papierów 13arts Aura Rosa - idealne kolory.
Trochę zdjęć jest, ale mam nadzieję, że wytrwacie ten ostatni raz do końca:) Zapraszam.



















Do zrobienia tego kompletu wykorzystałam m. in. 
              
Jeszcze raz dziękuję za Waszą obecność :) Zaglądajcie tu regularnie, bo warto. Zapraszam również do mnie.
Do zobaczenia w innych miejscach w świecie wirtualnym i być może realnym :)
Udanego i twórczego tygodnia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz